سوناتای 2011 که این روزا کم وبیش شاهد حضور این خودرو توی خیابون های کشور هستیم محشره این ماشین 
قیمت حدود 60 میلیون تومان 



هیوندای جدید 2011 هیوندای سوناتا در سال 2009 لس نمایش خودکار آنجلس معرفی کرد. این مشخص شده اند اولین آمریکای شمالی از آخرین نسخه از سدان متوسط ​​محبوب ، معرفی هیوندای "Fluidic مجسمه سازی" زبان طراحی و همه صف چهار سیلندر موتور به بازار ایالات متحده است. 

هیوندای سوناتا خودرو دوم در 24 / 7 نسخه هیوندای ابتکار محصول 2.0 (هفت مدل جدید در 24 ماه آینده) در زیر پاشنه توسان همه جدید است. تولید هیوندای سوناتا را در دسامبر 2009 در کارخانه هیوندای در آلاباما در ایالات متحده با فروش های خرده فروشی در ماه ژانویه سال 2010 آغاز آغاز خواهد شد. 




سوناتا 2011 نشان دهنده یک رویکرد مدرن به بخش سنتی سدان متوسط ​​با استفاده از موتورهای چهار سیلندر تنها پیشرفته ، طراحی عاطفی و ویژگی های لوکس ارائه گزاره ارزش قوی با هیوندای. هیوندای سوناتا در سال 2011 به شمار چند سوال فریبکارانه این است : 

چرا می تواند هوشمند ، سدان جامد نیز مدرن ، براق ، پیچیده به سبک؟ 
چرا پرداخت چیزهای زیادی برای دریافت یک طعم و مزه های لوکس؟ 
چرا می تواند کارآمد موتور چهار سیلندر به قدرت V6؟ 

م



زبان طراحی FLUIDIC مجسمه سازی 



ابتدا با سوناتا 2011 و 2010 پروژه توسان ، طراحان هیوندای مجموعه به کار حدود سه سال و نیم پیش در مجسمه سازی Fluidic. مجسمه سازی Fluidic ، زبان طراحی منسجم و سازگار است که موج دار شدن از طریق نمایشگاه هیوندای کل است. در حال توسعه اسکچ اولیه هیوندای سوناتا ، هیوندای طراحان متقابل عناصر طبیعی ، سیال با سطوح سفت و سخت و سازه را در نظر گرفته برای ایجاد توهم حرکت ثابت است. با الهام از طبیعت ، مجسمه سازی Fluidic تزریق ، پختگی و زاویه پویا به شکل وسیله نقلیه و در حال حاضر به عنوان هسته اصلی هویت آینده طراحی هیوندای. 
2011 هیوندای سوناتا 
2011 هیوندای سوناتا 




خارجی جدید هیوندای سوناتا همه طولانی است ، سبک و کم است. beltline بالا اجازه می دهد تا برای طولانی ، roofline براق لهجه پنجره سوم می باشد. مشخصات جانبی monoform شامل خطوط جریان هایلایت شده توسط هیوندای لهجه امضا کروم را در برمی گیرد که فرا تر از طول خودرو است. به طور معمول ، این نوع از تر و تمیز است فقط در اطراف پنجره ها یافت می شود. جدید هیوندای سوناتا ، این تر و تمیز گسترش از چراغ پیشانی ، juts همراه هود و از طریق beltline. صورت ضخیم با پنجره مشبک بزرگ کروم قدرتمند و چراغ پیشانی که جزئیات دقیق را ادغام می است. موضع در 16 تکمیل می شود -- ، 17 -- یا چرخ های 18 اینچی چند سخن گفت. 

نگاه پیچیده داخل در جایی که هیوندای ایجاد کرده است به لطف محیط upscale به یک کنسول جریان از طریق مرکز پانل ابزار و ، ادامه می یابد. این سطوح جریان تکمیل طراحی بیرونی و بسته بندی کردن اطراف راننده و مسافران است. 

HYUNDAI بازده بسته بندی 

طراحی براق ، در ترکیب با تخصص هیوندای در بسته بندی داخلی ، تولید داخلی ارائه می شود که آسایش ، قابلیت و عملی پیشرو طبقاتی است. roofline براق به طور معمول سقف و حجم داخلی را به خطر انداخته ، اما در 120.2 متر مکعب ، سوناتا هیوندای حجم داخلی از رقبای اصلی خود دارد. تا جادار ، هیوندای سوناتا همچنان توسط آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) به عنوان یک ماشین بزرگ ، واقعا یک "کلاس بالا" کمری ، Altima ، فیوژن و مالیبو (همه به عنوان اتومبیل های متوسط ​​دسته بندی) طبقه بندی شده است. حتی در اتاق تنه ، سوناتا هیوندای می درخشد. مس سوناتا در 16.4. فوت از فضای تنه به آن مزیت 9.3 درصد بیش از کمری و 17.1 درصد از استفاده بیش از پیمان را می دهد. 

سوناتا جدید با تتا II GDI جدید هیوندای موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری با تزریق مستقیم بنزینی (GDI) سیستم سوخت تحویل ، که نهایتا منجر به بهبود بهره وری سوخت و تولید گازهای گلخانه ای پایین پرتاب شود. هیوندای سوناتا اولین سدان متوسط ​​به اتخاذ فن آوری GDI به عنوان تجهیزات استاندارد در powertain به طور طبیعی aspirated است. این مسیر کوتاه تر ، مستقیم تر تحویل سوخت ، اجازه می دهد تا کنترل بیشتری از مخلوط سوخت و در حال حاضر مطلوب است ، در نتیجه بهبود بهره وری است. سوخت با محور میل بادامک ، پمپ فشار بالا است که در فشار تا 2175 PSI عمل تزریق می شود. تزریق مستقیم نیز با بهره گیری از بالاتر تر از حد طبیعی نسبت تراکم 11.3:1 برای افزایش قدرت است. پیستون "گود" برای افزایش راندمان احتراق در سیلندر. این نیروگاهی اقتصاد سوخت ، بهترین در کلاس خود ارائه بهترین در کلاس چهار سیلندر اسب بخار و گشتاور بهترین در کلاس خود است. 

هیوندای سوناتا تحویل 23 یانیه ها ی چشمگیر city/35 بزرگراه یانیه ها ی تخمین زده می سوخت اقتصاد * نرخگذاری با در دسترس گیربکس اتوماتیک با سرعت شش SHIFTRONIC ®. (هنگامی که با شش سرعت کتابچه راهنمای مجهز ، سوناتا هیوندای دستیابی تخمین زده 23 یانیه ها ی city/34 بزرگراه یانیه ها ی سوخت رتبه اقتصاد). اسب بخار اولیه و رتبه ای در گشتاور برای تتا II GDI 198 اسب بخار و 184 lb.-ft. گشتاور است. تر و تمیز SE که شامل یک اگزوز استاندارد دوگانه ، موتور ارائه 200 اسب بخار است. این فن آوری بالا ، همه آلومینیوم ، 16 سوپاپ موتور به ویژگی های زمان بندی پیوسته متغیر سوپاپ (CVVT) در هر دو میل بادامک و سیستم القایی متغیر (VIS) برای تنفس بهتر موتور. یک نسخه از این موتور نیز با انتشار صفر جزئی خودرو (PZEV) استانداردهای است. 



سال بعد ، هیوندای تتا II 2.0 لیتری توربوشارژ GDI چهار سیلندر و 2.4 لیتری مدل هیبرید درایو آبی های هیوندای دستیابی به موفقیت در لیتیوم پلیمر باتری اضافه کنید. اطلاعات بیشتر در مورد این خودروی در 2010 جدید نمایش خودکار نیویورک اعلام خواهد شد. نوآورانه هیوندای سوناتا بخش انتقال قدرت صف اولین راننده کلیدی هدف هیوندای به بیشترین بهره وری سوخت خودروساز در این سیاره است. 

شش سرعته اتوماتیک و دنده دستی 

تعهد هیوندای هیوندای سوناتا کارآیی بسیار سوخت با گیربکس شش سرعته اتوماتیک با کنترل و کتابچه راهنمای کاربر SHIFTRONIC یا استاندارد با سرعت شش ترانس کتابچه راهنمای ادامه می یابد. 

همه جدید هیوندای گیربکس شش سرعته اتوماتیک A6MF2 به شرکت کمک می کند که برآورده کردن اهداف خود از بهبود بهره وری سوخت و کاهش تولید گازهای گلخانه ای است. دگرگونی هستند ابریشمی و صاف با یک گزینه از کنترل دستی از طریق ویژگی SHIFTRONIC است. 

راننده می تواند ویژگی SHIFTRONIC با حرکت دادن سلکتور دنده را به یک دروازه جداگانه دسترسی داشته باشید. هل دادن به جلو انتخابگر یا کشیدن آن بطرف عقب انتقال از کلید های SHIFT یا پایین پی در پی ، با اضافه کردن به کنترل راننده. تر و تمیز SE همچنین قابلیت فرمان چرخ سوار شده شیفت دست و پا زدن. بازخوانی LCD روشن در پانل ابزار نشان می دهد که دنده مورد استفاده قرار گرفته است. 

طراحی شده برای برنامه های کاربردی موتور عرضی در اتومبیل های سواری و suv ، انتقال جدید جمع و جور می گذارد هیوندای را به طبقه نخبگان از تولید کنندگان خودرو را طراحی کرده اند خود را اختصاصی انتقال خودکار شش سرعت. قدرت طراحی طرح منحصر به فرد خود را که باعث می شود آن را کوچک تر ، فشرده تر و سبک تر از هر شش سرعت انتقال در بازار امروز است. 



برای مشتری جدید شش سرعت ارائه لبه عملکرد است. در این برنامه ، آن را کمک می کند تا نه درصد افزایش در اقتصاد سوخت (35 یانیه ها ی * * * * در برابر یانیه ها ی 32) را به ارمغان می آورد. گیربکس بدون شیب چوب به دلیل آن است را با مایع گیربکس اتوماتیک است که خوب است برای زندگی وسیله نقلیه را در شرایط عادی استفاده پر شده است ، در نتیجه کاهش هزینه های نگهداری است. 

طراحی و توسعه در طی یک دوره چهار ساله ، این شش سرعته اتوماتیک 26،4 پوند سبک تر از پنج سرعت آن را جایگزین است. 1.6 اینچ کوتاه تر و قابل ملاحظه ای ساده تر ، داشتن 62 قطعات کمتر است که کلیدی برای افزایش دوام ، سبک وزن و پایین آوردن هزینه. 

هنگامی که آن را انتقال می آید ، چرخ دنده ها قطعا بهتر است. علاوه بر این از یک دنده ششم به شما این امکان را می دهد فاصله نزدیک بین نسبت های دنده ارائه تعادل بهتری از عملکرد و اقتصاد سوخت در حالی که گسترده ای نسبت دنده به طور کلی کمک می کند تا تحویل شتاب قوی است. 



گیربکس دارای سه مجموعه دنده های سیاره ای و منحصر به فرد مبدل گشتاور صاف کوتاه که طول کلی واحد توسط 0.47 اینچ است. چهار دیفرانسیل چرخ دنده جناحی را بهبود بخشد دوام و بیشتر به حداقل رساندن اندازه. 

یکی دیگر از نمونه ای از نبوغ مهندسی در طراحی واحد کنترل فشار هیدرولیکی در بر داشت. انحرافات تولید اندکی از یکی شیر برقی به علت نوسان بعدی اغلب اوقات در فشار هیدرولیک و بر دقت و کیفیت از کلید های SHIFT. انتقال برجسته در سوناتا هیوندای هوشمندانه ادغام پیچ تنظیم را در دریچه قادر می سازد که هر یک از هشت سوپاپ در کارخانه کالیبره. این ویژگی باعث ثبات فشار هیدرولیکی در هر نقطه از کلید های SHIFT که تسهیل درجه بالایی از دقت و کنترل های مورد نیاز برای ارائه شیفت سریع ، صاف و دقیق در سراسر محدوده ی rpm. 

سوار انعطاف پذیر ، دست زدن به AGILE 

پیشرفته سیستم تعلیق چهار چرخ مستقل ترکیبی از سوار انعطاف پذیر با دست زدن به دقیق و پاسخ فرمان برای هیوندای سوناتا GLS و مدل های محدود است. سوناتا با استفاده از MacPherson جلو قدم زنی با تبختر و چند لینک سیستم های تعلیق عقب با سفر افزایش یافته برای بهبود کنترل چرخ و یک سواری نرم و صاف است. هر چهار چرخ فنر ، مقاوم در برابر محو شدن ، به اتهام دامپر گاز و میله تثبیت کننده کنترل می شود. تعلیق بهینه شده است برای حفظ تخت خودرو در طول کورنینگ و ارائه به نوبه خود در پاسخ سریع است. سیستم تعلیق عقب با استفاده از اجزای آلومینیوم به منظور کاهش وزن و بهبود عملکرد سیستم تعلیق. GLS و مدل های محدود نیز پیشرفته کم نورد لاستیک مقاومت در برابر اقتصاد سوخت بهبود در حالی که حفظ سوار خوب و دست زدن به عملکرد استفاده کنید. 

هیوندای سوناتا SE شریک حتی بیش از هیجان انگیز و تمایل برای رانندگانی که سوار اسپرت و پویایی دست زدن را ترجیح می دهند می باشد. تعلیق ورزش تنظیم ویژگی های چشمه های سنگین تری و تثبیت کننده میله های زندان بزرگتر ، و در نتیجه افزایش 20 درصد در سفتی رول است. دامپر SE منحصر به فرد ، از جمله شوک monotube در عقب استفاده می شود برای کنترل سیستم تعلیق را خشن تر کرده است. کم با مشخصات 18 - اینچ لاستیک های دور از اجزای شاسی منحصر به فرد از هیوندای سوناتا SE. 

همه سونات ستون نصب شده ، موتور محور فرمان برق که فورا به تغییر شرایط رانندگی در حالی که بهبود اقتصاد سوخت بیش از یک سیستم فرمان معمولی تنظیم است. سخت بازپرسی کردن از فرمان سریع نسبت برای احساس ترد در مورد چرخش استفاده می شود. قطر چرخش هیوندای سوناتا از 35.8 فوت بهتر از کمری ، پیمان ، Altima ، فیوژن و مالیبو است. 



کلاس جهانی نسبت قدرت به وزن 

یکی از اهداف برنامه برای تیم مهندسی سال 2011 سوناتا ، نسبت قدرت به وزن در سطح جهانی بود. نسبت قدرت به وزن پرداخت سود سهام در هر دو عملکرد و اقتصاد سوخت. 

هیوندای سوناتا غنی در فوق العاده بالا و استحکام فولاد ، منجر به سفتی بدن در سطح جهانی است. 2011 هیوندای سوناتا 25 درصد سخت شدن در پیچش و 19 درصد سنگین تری در سفتی خم تر از سلف خود است ، با این حال آن را سبک تر از خودروی سواری بسیاری از متوسط ​​است ، همچنین ارائه اتاق بیشتر داخلی است. 




این تمرکز بر نسبت قدرت به وزن پرداخت سود سهام در سراسر هیئت مدیره. هیوندای سوناتا مدیون توانایی خود برای ارائه هر دو عملکرد قوی و عالی اقتصاد سوخت در بخش بزرگی به راندمان آن چشمگیر قدرت به وزن است. 

استاندارد ایمنی پیشرفته TECHNOLOGIES : بخشی از تعهد تضمین HYUNDAI 

هیوندای سوناتا از زمین تا با ایمنی در ذهن ساخته شده ، با داغ مهر فوق العاده بالا ، استحکام ساختار فولاد بدن ، پیشرفته کیسه هوا فن آوری و کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) ، تحویل در تعهد هیوندای به هر دو فعال و منفعل رهبری ایمنی فن آوری است. هیوندای سوناتا نسل قبل از اولین سدان متوسط ​​با استاندارد ESC بود که آن را در ماه مارس سال 2005 راه اندازی شد. ESC تجهیزات استاندارد در هوندا تا سال 2008 مدل و مدل سال 2010 برای تویوتا کمری. بار دیگر هر سوناتا 2011 تا نجات بخش ESC به عنوان تجهیزات استاندارد است. این مهم است زیرا ایمنی اداره ملی ترافیک بزرگراه (NHTSA) گزارش کرده است که نتایج ESC در 35 درصد کمتر خودرو تصادفات تک و 30 درصد کمتر مرگ و میر در تک وسایل نقلیه خودرو سواری است. 



هیوندای سوناتا نیز ویژگی های بسته ترمز دولت از هنر است. این بسته شامل ترمزها چهار چرخ دیسک و سیستم ترمز ضد قفل (ABS) از جمله کمک ترمز ، فراهم می کند که حداکثر ترمز نیروی وقتی توقف وحشت تشخیص داده ، و توزیع نیروی ترمز الکترونیکی (EBD) به طور خودکار تنظیم نیروی ترمز به اکسل جلو و عقب در شرایط بارگذاری خودرو است. 

هیوندای سوناتا ویژگی های شش کیسه های هوا از جمله dual front ارائه میکنند ، جلوی صندلی نصب شده تاثیر جانبی و جلو و پرده عقب سمت کیسه های هوا همراه با موانع سر صندلی جلو فعال. 2011 هیوندای سوناتا به کسب رتبه NHTSA بالای پنج ستاره برای جلو و اثرات جانبی پیش بینی شده است. دیگر ویژگی های ایمنی منفعل شامل توفال چوبی یا سیمانی و غیره به سبک صندلی عقب موانع سر برای دید بهتر ، سه نقطه seatbelts برای همه موقعیت صندلی ، کمربند ایمنی صندلی جلو pretensioners و محدود نیروی ها ، و عقب صندلی پایین مجریان و Tethers برای کودکان (لچ) سیستم برای صندلی های کودک. 




SYSTEMS DIMENSIONAUDIO 

ابعاد جدید سیستم های صوتی مارک ایجاد شده توسط هیوندای Mobis است و ویژگی های یک اکولایزر متغیر با تنظیمات عادی ، پویا و کنسرت است. اکولایزر نسل گذشته ارائه شده ، تنها یک میدان صدا ثابت است. اکولایزر جدید متغیر ، تنظیم شده توسط شخص موسیقی دوست مشهور Pohlmann کن ، یک تابع برای کنترل کیفیت صدا حس و شنوندگان است. به عنوان مثال ، Pohlmann ارسال پاسخ باس به حالت کنسرت به طور معمول در سیستم های دیگر یافت نمی شود. 

INFINITY ® AUDIO SYSTEM 

علاقه مندان به صوتی با سلیقه حتی بیشتر خواستار خواهد شد توسط سیستم های صوتی AM/FM/XM/CD/MP3 ناوبری با صفحه نمایش لمسی است که شامل یک تقویت کننده خارجی 400 - وات تحت تاثیر قرار شده است ، اختصاص داده شده به سیم پیچ صدای دوگانه (DVC) ساب ووفر ، هشت کانال و نه بلندگوهای بی نهایت محدود در دسترس است. مهندسین هیوندای و بی نهایت با هم در طی مراحل اولیه از توسعه کار می کرد به ادغام سخنرانان را به فضای داخلی هیوندای سوناتا است. تیم صدها ساعت ریز تنظیم سیستم برای ویژگی های منحصر به فرد آکوستیک کابین به سر برد. 

XM ، HD RADIO فن آوری ، بلوتوث و صفحه نمایش لمسی ناوبری ارائه انتخاب های بی نظیر سدان متوسط ​​TECHNOLOGY 



ناوبری لمسی روی صفحه نمایش بر روی تمام سطوح تر و تمیز در دسترس است و شامل یک صفحه نمایش با وضوح بالا است. این سیستم فراهم می کند ویژگی های جدید از جمله بلوتوث قابلیت های صوتی جریان. این آسان برای استفاده و واحد را می توان از طریق 6.5 اینچ صفحه نمایش لمسی WVGA و یا فعال شدن صدا توسط میکروفون سوار سرمقاله روزنامه کنترل می شود. 




این سیستم قابلیت 8GB از حافظه فلش می آید و همسان با سیستم صوتی است که نقش لوح های فشرده ، فایل های موسیقی دیجیتال دسترسی پیدا جاری سازی صوتی از طریق بلوتوث و یا اجازه می دهد تا برای دسترسی به راننده و مسافر شخصی خود گوش دادن دستگاه را از طریق آی پاد / USB / ورودی کمکی. صوتی بلوتوث بی سیم جریان موسیقی از تلفن همراه را انتخاب کنید به واحد سر. همچنین ، با یک گوشی با بلوتوث می توان نگاه کردن به یک رستوران محلی تماس گرفته و برای رزرو قبل از توطئه مسیر. رابط رادیو ماهواره ای XM نیز به واحد ناوبری یکپارچه و ویژگی های آرم کانال ، زمان واقعی NavTraffic و XM خدمات داده مثل WX ماهواره ای آب و هوا ® ، XM سهام های اخیر و ورزش های اخیر XM می باشد. این سیستم همچنین بعد ویرایش از طریق USB است.